Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - mr. nails

Pages: [1]
1
General Discussions / Re: Youtube
« on: November 17, 2009, 08:04:40 PM »

2
saw 2012 today and it was a let down.  quite a boring film.  2.5 hours of hurry up and get it over with imo. 

Code: [Select]
basically, the chinese build huge ass ships (arks) and preserve the human race.

3
refreshed myself with the original Bad Lietenant in preparation to part 2.. or w/e it's supposed to be.

5
Saw "V for Vendetta".

I think I've watched this movie on an annual basis ever since its release. There are flaws (and I personally think it lacked the complexity/depth that could've made it great) but it's still a very entertaining film.


director James McTeigue has a new movie entitled, "Ninja Assassin" which is being released in late November.  it looks very good and action packed.  i'll be attending.

Trailer

6
General Discussions / Re: RPGFan Community Photo Thread: 2007 Edition
« on: November 14, 2009, 12:45:32 AM »
cold front here in TX @ 70 degrees.


7
Quote from: mr. nails
i leik shitty shows

Yeah, it was one hell of a premise to get them stuck in the same place for 7 years just so they could have the same exact stories as TNG with crappier writing.

You spelled shitty and shows correctly so I know it wasn't a real quote.

lol, u kids @ xmas time is hilarious.

8
Quote
  i also started Deep Space Nine.  lol, seems silly so far

rant*

WoW, i hit a nerve.  here, let me rinse the sand out of ur vagina.

let me elaborate.  being stuck in 1 spot over the course of 7 (tv) years doesn't seem like the star trek i'm used too.  i apologize for teh confusion.

9
watched the live action version of "Blood: The Last Vampire."  it was meh @ best.  was wanting a little more than provided.  i also started Deep Space Nine.  lol, seems silly so far.  hopefully it turns out better than my initial opinion. 

10
i just finished all 7 seasons of Star Trek: Voyager.  it took me 3 months.  it was good & will be missed.

11
Single-Player RPGs / Re: Dragon Quest VI appears
« on: November 11, 2009, 09:07:18 PM »
i just recently beat dq iv ds for the first time and i have v.  i've had dq vi sfc for quite sum time, but never got around to playing it.  i will be purchasing vi for the ds.  i plan on tackling v soon.  had to get caught up on other must complete games that have stock piled themselves in my back log.

12
RPGFan: Site / Re: Holy Shit.....TEN YEARS!?
« on: November 11, 2009, 08:36:06 AM »
happy belated congrats for 12 years +

13
Anime, TV, and Movies / Re: Anime/Manga Journal
« on: November 11, 2009, 07:41:41 AM »
still watching bleach and will watch episode 245 as soon as i get back from school.  for the most part i've like pretty much all of the fillers bleach throws @ ya.  the Zanpakuto filler isn't any different.  interesting to me.

edit*

just finished watching Hayao Miyazaki's latest gem Ponyo. cute and/or weird just like all his stuff, but great nonetheless. 

14
today i watched:

1. Moon
2. Pandora
3. Black Dynamite

moon was pretty good.  had a deep story and while it was a drama of sorts it radiates comedy from within.  pandora was good as well.  it has that, "wtf is around the next corner" feel.  lol, the suspense is what had me.  there is story in it, but they don't use it to it's fullest potential which is a shame.  now, the last movie i watched was black dynamite.  i loved the old schoolness it provides.  it does a good job @ emulating what was, but it also tries to hard.  good watch, but not a favorite.

Pages: [1]