Welcome, Guest. Please login or register.
August 30, 2016, 01:06:29 AM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Check out the latest RPG news!
246701 Posts in 7387 Topics by 2383 Members
Latest Member: xxkinsmanxx
* Home Help Search Login Register
  Show Posts
Pages: [1]
1  Media / Anime, TV, and Movies / Re: Recently Viewed Movies Episode 2: The Vampire Bites Back on: November 13, 2008, 10:37:42 PM
Yup, "Let the Right One In" is indeed very awesome. Easily one of the best films that I've watched in the last couple years. And the soundtrack is delicious.

Not really thrilled at the idea of a remake though. It's like how they're remaking Oldboy. Just...no.
2  Media / Anime, TV, and Movies / Recently Viewed Movies Episode 2: The Vampire Bites Back on: April 06, 2008, 07:49:16 PM
Watched Into the Wild. Amazing film. Now this is the movie that should've won Best Picture.
3  Media / Anime, TV, and Movies / Recently Viewed Movies Episode 2: The Vampire Bites Back on: March 31, 2008, 02:36:58 AM
Watched The Beach. I liked it. Especially the hot French girl. Man, she was hot.
4  Media / Anime, TV, and Movies / Recently Viewed Movies Episode 2: The Vampire Bites Back on: January 23, 2008, 01:58:34 AM
Just got back from Cloverfield. I thought it was great but good Lord, how I wanted to fucking strangle those drunk assholes right in back of me who kept talking to each other/on their cell phones and kicking my seat and shit. I swear to God, this shit always happens to me.

Also, WTF, Cloverfield had a scene after the credits, too? Who fucking stays in the theater to watch the credits roll? What is this, Japan (where they actually do do that, for some odd reason)?
5  Media / Anime, TV, and Movies / Recently Viewed Movies Episode 2: The Vampire Bites Back on: November 20, 2007, 11:00:54 PM
Saw "No Country for Old Men" after all the praise it's been getting.

Honestly, it was a tad...odd. It had its moments, but some parts dragged with too much talking and the ending left everyone in the theater going, "WTF...that's it?"
6  Media / Anime, TV, and Movies / Recently Viewed Movies Episode 2: The Vampire Bites Back on: August 23, 2007, 03:32:36 AM
Superbad is the funniest movie I've ever seen. That is all.
7  Media / Anime, TV, and Movies / Recently Viewed Movies Episode 2: The Vampire Bites Back on: August 09, 2007, 05:11:11 AM
Sunshine - pretty damn awesome sci-fi flick. Too bad it's only playing in like 4 theaters in the whole fricking country.

The Simpsons Movie - after all the hype and great reviews, I thought I was going to be treated to something special. All I got was a drawn out Simpsons episode that felt like it went on forever even though it was like 70 minutes long. And not a great Simpsons episode at that (the Hank Scorpio episode is way superior to this shit). The funniest part of this was the Spiderpig bit in a trailer I saw a couple months back.
8  The Rest / General Discussions / RPGFan Community Photo Thread: 2007 Edition on: January 02, 2007, 07:20:54 PM
Bah, all I have on my laptop are my Japan pics. Well, here's a somewhat amusing one. (I'm on the right)


9  Media / Anime, TV, and Movies / Anime/Manga Journal on: March 28, 2006, 01:58:36 AM
Been following Ergo Proxy since it reminds me of Texhnolyze, except not as good. It always bothers me how some shows have this incredible nosedive in animation quality after the first episode. And this show is one of them.

Also started watching Honey and Clover since somebody on here (Hidoshi?) said it was good. After the first 2 episodes, I'm kinda liking the show. Reminds me of Chobits for some reason.

Also started on Mushishi since I heard it was really weird. And V-Dawg likes his anime weird as fuck.
Pages: [1]


Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!