Welcome, Guest. Please login or register.
April 24, 2014, 08:53:13 PM

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
RPGFan Community Quiz
Next Quiz Date: January 11, 2014
Subject: 999 (Nintendo DS)
For more information click HERE!
319799 Posts in 13049 Topics by 2147 Members
Latest Member: TacoBell_Lord
* Home Help Search Login Register
+  RPGFan Message Boards
|-+  The Rest
| |-+  General Discussions
| | |-+  Youtube
« previous next »
Pages: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 148 Print
Author Topic: Youtube  (Read 191179 times)
Aeolus
I'm not evil!
Posts: 5825


Member
*


View Profile

Ignore
« Reply #1590 on: November 21, 2012, 08:41:40 AM »

http://www.youtube.com/watch?v=azEvfD4C6ow

Here. Have a dumb video of a real life fortress of doom.
Logged

You've misunderstood me. I just seek your death only because you're in the way of my goal of world conquest. I can't help it that I have evil ambitions and am named Dark Lord. Honest.
Yoda
Sexton Hardcastle
Posts: 7354


Darkness is Void; Juffo-Wup is light

Member
*

a+dark+eclipse
View Profile

Ignore
« Reply #1591 on: November 22, 2012, 04:59:02 AM »

http://youtu.be/31SF5DDMu8o
Logged

Dice
Super Happy Fun Super Girl
AMG A GIRL
Posts: 9853


Tawdry Hepburn

Member
*


View Profile WWW

Ignore
« Reply #1592 on: November 22, 2012, 11:06:49 AM »


Love the "high speed" background.  Goddamn it Japan.  If you're gonna keep making shitty games like that, can you at least make a 3D model to fondle?  This whole thing with ecstasy eyes, blushing face, and varying degrees of mouthing "O" faces is just weird.  It's like having sex with a starfish.   
Logged

http://society6.com/Dice963
Support your local Dice (and pitch her ideas)!
Yoda
Sexton Hardcastle
Posts: 7354


Darkness is Void; Juffo-Wup is light

Member
*

a+dark+eclipse
View Profile

Ignore
« Reply #1593 on: November 22, 2012, 02:24:58 PM »


Love the "high speed" background.  Goddamn it Japan.  If you're gonna keep making shitty games like that, can you at least make a 3D model to fondle?  This whole thing with ecstasy eyes, blushing face, and varying degrees of mouthing "O" faces is just weird.  It's like having sex with a starfish.   

What's up w/ the jazzy music? And what's up with the jacket the player is wearing? It looks like they killed and skinned a muppet or sesame street character
Logged

Dice
Super Happy Fun Super Girl
AMG A GIRL
Posts: 9853


Tawdry Hepburn

Member
*


View Profile WWW

Ignore
« Reply #1594 on: November 22, 2012, 02:31:28 PM »


Love the "high speed" background.  Goddamn it Japan.  If you're gonna keep making shitty games like that, can you at least make a 3D model to fondle?  This whole thing with ecstasy eyes, blushing face, and varying degrees of mouthing "O" faces is just weird.  It's like having sex with a starfish.   

What's up w/ the jazzy music? And what's up with the jacket the player is wearing? It looks like they killed and skinned a muppet or sesame street character

I think the "Yeli-look" is trending a bit right now.  And jazz is swankin'.  Doing kinky stuff to jazz?  Yo.  Shit yeah.

http://youtu.be/AXz4P6EpX3s
Driving in Russia.  Holy ffff-...
Logged

http://society6.com/Dice963
Support your local Dice (and pitch her ideas)!
Yoda
Sexton Hardcastle
Posts: 7354


Darkness is Void; Juffo-Wup is light

Member
*

a+dark+eclipse
View Profile

Ignore
« Reply #1595 on: November 22, 2012, 03:00:12 PM »

russia = gta
Logged

(Tunnels)
Professional Thinger
Posts: 804


Member
*


View Profile

Ignore
« Reply #1596 on: November 25, 2012, 01:58:25 PM »

http://vimeo.com/50006487

Not YouTube, but a funny and insightful stand-up act on internet trolls.
Logged
Dice
Super Happy Fun Super Girl
AMG A GIRL
Posts: 9853


Tawdry Hepburn

Member
*


View Profile WWW

Ignore
« Reply #1597 on: November 26, 2012, 02:23:38 AM »

Ever have a video or image or joke that's funny, and it circles around for being funny before it's just kinda ...forgotten?
But then it can come back and you remember all the reasons it was good in the first place and love it all over?

YUP!
http://www.youtube.com/watch?v=4xuXkVzBdJQ
Logged

http://society6.com/Dice963
Support your local Dice (and pitch her ideas)!
Yoda
Sexton Hardcastle
Posts: 7354


Darkness is Void; Juffo-Wup is light

Member
*

a+dark+eclipse
View Profile

Ignore
« Reply #1598 on: November 26, 2012, 02:28:44 AM »

Ever have a video or image or joke that's funny, and it circles around for being funny before it's just kinda ...forgotten?
But then it can come back and you remember all the reasons it was good in the first place and love it all over?

YUP!
http://www.youtube.com/watch?v=4xuXkVzBdJQ


Epic
Logged

Kevadu
Posts: 3445


Some guy

Member
*


View Profile Email

Ignore
« Reply #1599 on: November 26, 2012, 12:58:26 PM »

Ever have a video or image or joke that's funny, and it circles around for being funny before it's just kinda ...forgotten?
But then it can come back and you remember all the reasons it was good in the first place and love it all over?

YUP!
http://www.youtube.com/watch?v=4xuXkVzBdJQ


Love how there are people in the youtube comments defending this absurdity.  Oh internet...
Logged

Yggdrasil
Posts: 5678


Member
*


View Profile Email

Ignore
« Reply #1600 on: November 26, 2012, 02:52:52 PM »

And why did Chris punches the boulder anyway? Just watching the scene without any context is funny and all I guess, but a ton of scenes are like that in video games.
Logged
Dice
Super Happy Fun Super Girl
AMG A GIRL
Posts: 9853


Tawdry Hepburn

Member
*


View Profile WWW

Ignore
« Reply #1601 on: November 26, 2012, 06:16:25 PM »

Ever have a video or image or joke that's funny, and it circles around for being funny before it's just kinda ...forgotten?
But then it can come back and you remember all the reasons it was good in the first place and love it all over?

YUP!
http://www.youtube.com/watch?v=4xuXkVzBdJQ


Love how there are people in the youtube comments defending this absurdity.  Oh internet...

I'd defend him... in the name of LOVE!!!!
Logged

http://society6.com/Dice963
Support your local Dice (and pitch her ideas)!
Kevadu
Posts: 3445


Some guy

Member
*


View Profile Email

Ignore
« Reply #1602 on: November 28, 2012, 10:54:57 AM »

What the what...

http://www.youtube.com/watch?v=EQq6Z4IowfY
Logged

Yggdrasil
Posts: 5678


Member
*


View Profile Email

Ignore
« Reply #1603 on: November 28, 2012, 05:14:36 PM »

http://www.youtube.com/watch?v=TrOblvoiwAo

Give a handjob to your PS Vita (quite literally).
Logged
Yoda
Sexton Hardcastle
Posts: 7354


Darkness is Void; Juffo-Wup is light

Member
*

a+dark+eclipse
View Profile

Ignore
« Reply #1604 on: November 29, 2012, 01:27:10 PM »

http://youtu.be/v0It68DmuEQ
Logged

Pages: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 148 Print 
« previous next »
Jump to:  



Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2013, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!